Zarządzanie – administrowanie nieruchomościami w Bydgoszczy– „NASZA WSPÓLNOTA” Sp. z o. o. siedziba główna ul. Swarzewska 20, KRS -0000293120 REGON 340348501, NIP – 554-275-72-97. Spółka powstała w dniu 1.09.2007 r. Spółka posiada swoją filię w Bydgoszczy przy ul. 11 Listopada 14 i drugą filię przy ul. Orłowskiego 2. Spółka przedstawia Państwu ofertę współpracy w zakresie prowadzenia profesjonalnego administrowania nieruchomością wspólną w oparciu o obowiązujące przepisy prawne:
- Ustawa o własności lokali z dnia 24 czerwca 1994 r.
- Ustawa o gospodarce nieruchomościami z dnia 21 sierpnia 1997 r.
- Kodeks cywilny
- Prawo budowlane i inne.
Powierzając nam swoją nieruchomość w administrowanie (zarządzanie ) dokonacie Państwo dobrego wyboru.
Pracownicy Spółki są pracownikami z dużym doświadczeniem zawodowym w zakresie zarządzania – administrowania nieruchomościami zabudowanymi budynkami mieszkalnymi. Spółka administruje nieruchomościami Wspólnot Mieszkaniowych, Gmin, Skarbu Państwa, prywatnymi i innych podmiotów gospodarczych. Obsługujemy powierzchnie lokali mieszkalnych i biurowych oraz powierzchnie handlowe i magazynowe.
Doświadczenie pracowników oraz znajomość złożonych procedur związanych z administrowaniem oraz z robotami budowlanymi pozwolą z powodzeniem konkurować z innymi zarządcami nieruchomości. Zamierzamy zatrudniać licencjonowanych zarządców nieruchomości oraz inspektorów z uprawnieniami budowlanymi w różnych branżach ( „B”, „S”, „E” ).
Realizując zadania związane z administrowaniem Spółka zapewnia:
I. W zakresie administrowania nieruchomością wspólną
- Zarejestrowanie wspólnoty mieszkaniowej w Urzędzie Statystycznym i Urzędzie Skarbowym.
- Założenie rachunku bankowego dla Wspólnoty w banku wskazanym przez wspólnotę.
- Prowadzenie ewidencji właścicieli lokali.
- Wskazywanie najkorzystniejszych ubezpieczeń związanych z nieruchomością wspólną.
- Przygotowywanie i obsługa zebrań wspólnot mieszkaniowych.
- Przygotowywanie uchwał właścicieli lokali.
- Analizowanie składanych ofert dotyczących umów o dostawy, roboty i usługi związane z utrzymaniem nieruchomości.
- Przygotowywanie i negocjowanie umów o dostawy, roboty bądź usługi.
- Gromadzenie i przechowywanie dokumentacji.
- Protokólarne przejmowanie nieruchomości wraz z dokumentacją techniczną, administracyjną, księgowo – finansową i prawną.
- Archiwizowanie dokumentów zarządzanej nieruchomości.
II. Techniczne utrzymania nieruchomości
- Prowadzenie książki obiektu budowlanego oraz dokumentacji technicznej nieruchomości zgodnie z przepisami prawa budowlanego.
- Zlecanie i nadzorowanie kontroli technicznych i okresowych przeglądów zgodnie z wymogami prawa budowlanego.
- Opracowywanie rocznych i wieloletnich planów remontów.
- Przygotowywanie procedury wyboru firm wykonawcy robót remontowych lub modernizacyjnych
- Przygotowywanie procedury do uzyskiwania kredytów preferencyjnych (np. z premią termomodernizacyjną i remontową) lub inwestycyjnych.
- Organizowanie i nadzór robót remontowo – modernizacyjnych.
- Kontrola bieżąca utrzymania nieruchomości.
III. Usługi rachunkowo – księgowe
- Prowadzenie księgowości zgodnie z obowiązującymi przepisami i uchwałami wspólnoty mieszkaniowej.
- Przygotowywanie wymiaru opłat dla właścicieli i dostarczanie ich właścicielom.
- Sporządzanie rocznych sprawozdań finansowych.
- Przygotowywanie propozycji planów finansowo – rzeczowych.
- Prowadzenie rocznych i okresowych rozliczeń kosztów mediów i powiadamianie właścicieli na piśmie.
- Prowadzenie rocznych i okresowych rozliczeń kosztów utrzymania nieruchomości oraz funduszu remontowego.
- Windykacja należności z tytułu opłat mieszkaniowych i pożytków.
- Czynności związane z obsługą z bankową.
- Wydawanie właścicielom lokali mieszkalnych zaświadczeń dotyczących dodatków mieszkaniowych.
- Archiwizowanie źródłowej dokumentacji finansowo – księgowej.
IV. Utrzymanie porządku, konserwacja i eksploatacja
- Nadzorowanie i bieżąca kontrola utrzymania czystości części wspólnej nieruchomości budynkowej i gruntowej.
- Zlecanie w uzgodnieniu z Zarządem wspólnoty prac konserwacyjnych oraz usuwania usterek wynikłych w czasie eksploatacji.
- Nadzorowanie nad zapewnieniem dla nieruchomości dostaw mediów ( energii elektrycznej i cieplnej, wody i odprowadzenia ścieków, gazu oraz wywozu nieczystości ).
- Kontrola nad utrzymaniem porządku i czystości pomieszczeń oraz terenów służących do wspólnego użytku przez właścicieli lokali.
- Kontrola faktur za dostarczone media komunalne.
- Okresowe odczytywanie urządzeń pomiarowych.
- Ewidencja oraz nadzorowanie legalizacji urządzeń pomiarowych.
- Ustalanie z Zarządem wspólnoty zaliczek na media komunalne i opłaty eksploatacyjne.
Każda obsługiwana przez naszą firmę wspólnota mieszkaniowa jest odrębnym podmiotem gospodarczym i posiada własny rachunek bankowy.
Nasze atuty
- Duże doświadczenie i profesjonalizm w zakresie zarządzania administrowania nieruchomościami.
- Rzetelność i wysoka kultura obsługi.
- Zatrudniamy pracowników posiadających uprawnienia budowlane i licencje.
PROPONUJEMY KORZYSTNE I KONKURENCYJNE WARUNKI WSPÓŁPRACY
W celu wyjaśnienia ewentualnych wątpliwości lub uzyskania dodatkowych informacji proszę o kontakt telefoniczny 731 722 822 , 52 342 13 93 lub 52 342 13 64.